Witam na blogu!

Witam na blogu!

OBSERWUJ NAS

Moja studniówka

poniedziałek, 12 marca 2018


Hej, hej!

Od mojej studniówki minął już dobry miesiąc, ale dopiero dzisiaj otrzymałam płytę ze zdjęciami. Chyba pierwszy raz zamieszczam na blogu zdjęcia, których nie zrobiłam sama. Szczerze mówiąc nie jestem zadowolona w stu procentach, wiele z nich jest rozmazanych lub po prostu nieciekawych.

Ale zacznijmy od początku...moja studniówka odbyła się 3 lutego w hotelu Willa Zbyszko w Nowogardzie. Przez cały tydzień było ciepło, ale dosłownie przed samą imprezą spadł śnieg. Kiedy wyszłam z domu byłam w niezłym szoku, a do auta szłam po kilkucentymetrowej warstwie śniegu (w butach z odkrytymi palcami!). Na szczęście na miejsce dotarliśmy na czas. Sala była naprawdę ładnie przystrojona do tego klimatyzowana, także same zalety. Jedzenie również było niczego sobie, ale wiadomo, że na studniówkę nie chodzi się najeść. Mieliśmy naprawdę fantastycznego DJ-a więc bawiliśmy się świetnie prawie do czwartej rano.




Zdjęcia zrobione przed polonezem.



Z samego poloneza mam tylko dwa zdjęcia, które nadają się do publikacji (z czego na jednym widać mnie w tle). Podobno sam polonez nie wyszedł nam rewelacyjnie, ale hej! mieliśmy tylko jedną próbę w tygodniu. Moim zdaniem wypadliśmy całkiem elegancko. 


Ten dzielny paparazzi z telefonem to moja mama 





Okej...pod tymi zdjęciami pragnę zaznaczyć, że ja naprawdę nie jestem osobą fotogeniczną. Ale nie chciałabym żebyście myśleli, że ja na swojej studniówce to tylko siedziałam przy stoliku i piłam soczek. Nie, nie, nie! Tańczyłam prawię bez przerwy aż do trzeciej w nocy, a tutaj są na to dowody!


Klasa IV TH z wychowawczynią, Panią Jolantą Jakubowską 


Najlepsze zdjęcia wyszły na ściankach. Chociaż od fotografa dostaliśmy je bez żadnej obróbki...Jedynie kilka w czarno-białym filtrze. Cóż, musiałam poprawić je sama. Nie chciałam ich modyfikować za bardzo więc użyłam do tego programu PhotoScape i aplikacji VSCO.





♥ Najlepsze zostawiłam na koniec 

Studniówka to wydarzenie, które zapamiętam do końca życia...ale nie dla tego, że miałam piękną sukienkę, jedzenie było dobre, ani dlatego, że muzyka trafiała w mój gust. Zapamiętam to dzięki ludziom, którzy byli ze mną w tym dniu, którzy się ze mną bawili. Moje cztery lata w technikum powoli dobiegają końca, więc była to prawdopodobnie jedna z ostatnich naszych wspólnych imprez. 

Każdemu życzę, żeby ze swojej studniówki miał tak dobre wspomnienia jak ja  

Mychunia


32 komentarze:

  1. Wow naprawdę pięknie wyglądałaś w tym dniu, moja już za rok mnie czeka i mam nadzieję, że także będę ją dobrze wspominać :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :P Mam nadzieję, że za rok będziesz się bawić równie dobrze jak ja :)

      Usuń
  2. Ach studniówka to były piękne czasy i super impreza, pięknie się prezentujesz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, moja studniówka za rok :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Widze, że świetnie się bawiliście. To dobrze, że miło spędziłaś czas. Zawsze to jakiś relaks od szkoły.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia . Wyglądalas ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądałaś świetnie :D Ja nie jestem jeszcze przekonany co do tej imprezy ale mam jeszcze do tego czasu dwa lata :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co się zastanawiać, warto iść na swoją studniówkę :))

      Usuń
  7. Przepiękny kolor sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kiecka zapiera dech:D wyglądałaś olśniewająco:) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne zdjęcia! Ja tez miałam w tym roku studniówkę i było cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia ah studniówka kiedy to było dobre 10 lat temu, ale wspomnienia zostają na lata

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe chwilę tu uwiecznione zostały, masz wspomnieni co nie miara. Byle całe żeycie takie było. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Studniówka to niesamowite wydarzenie! :)
    Przepiękne zdjęcia, ślicznie kochana wyglądałaś! <3
    Ostatnie zdjęcie, ahhh - cudowne.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądałaś. Studniówka to niezapomniane wspomnienia

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne wspomnienia :) wyglądałaś zjawiskowo :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pamiętam swoją studniówkę, najlepsza impreza w życiu! Bawiłam się doskonale ale już przed godziną 24 byłam na bosaka :D przepiękne zdjęcia!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ah te studniówki ;) Piękne czasy.
    Nie mniej super jest patrzeć na dziewczyny pięknie wystylizowane na księżniczki.
    Za moich czasów, a było to jakieś 10 lat temu, dziewczyny ubierały się bardziej jak kur** niż damy... a raczej dzieliły na dwie grupy, te które chciały pokazać jak najwięcej golizny i te które byly uwazane za dziwne, bo przychodzily w długich pięknych sukniach balowych... straszne to było.

    OdpowiedzUsuń
  17. Studniówka ... jej kiedy to było :D Moja z 8 lat temu, kiedy to zleciało to nie mam pojęcia :D

    OdpowiedzUsuń