Witam na blogu!

Witam na blogu!

OBSERWUJ NAS

Analogowy Szczecin

sobota, 18 lutego 2017

Dzień Dobry myszki!

Dzisiaj kilka zdjęć z mojej drugiej rolki. Najgorsze jest to, że zdjęcia z pierwszej rolki zobaczyłam dopiero kiedy skończyłam drugą...także niektóre błędy znowu się powtórzyły. Kilka zdjęć wyszło rozmazanych, to już chyba standard. Zdjęcia nocne też nie wyszły tak jak chciałam...


To chyba jedyne, które się w miarę udało


Ten sam kościół za dnia wygląda o wiele lepiej. W dodatku lubię ten klimat, tak trochę czuć nostalgię. Nawet ludzie uchwyceni przypadkiem mi nie przeszkadzają



Żurawie ♥ ♥ 



Ostatnio często bywam na Dworcu Głównym. Uroki mieszkania poza Szczecinem. Te dwa zdjęcia wyżej to moje ulubione z tej rolki, najchętniej całą zużyłabym w tym miejscu





Zmiana scenerii i bardzo cierpliwa modelka, czyli Karolina. Ludzie na analogu zawsze wyglądają jakoś tak lepiej (albo tylko tak mi się wydaje)


Załapałam się na jedno...



Kilka kadrów znad zamarzniętego jeziora. Szkoda, że nie dało się bardziej uchwycić mgły...


Zastanawiałam się czy wstawić to zdjęcie pomimo tego,że już ze sobą nawet nie rozmawiamy. Jednak zdjęcie jest dobre, więc już tu zostanie. 
W sumie to wszystko, mogło być lepiej, ale mogło też być gorzej. Do następnego razu
Mychunia

4 komentarze:

  1. Niesamowicie piękne zdjęcia! Jestem zachwycona. Nigdy nie byłam w Szczecinie,ale chciałabym to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki! Szczecin jest piękny, jeśli wiesz gdzie się udać :P

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń