Witam na blogu!

Witam na blogu!

OBSERWUJ NAS

Moja pierwsza analogowa rolka

sobota, 14 stycznia 2017


Dzień dobry myszki!

Olympus IS-200 to mój pierwszy analogowy aparat i mam straszną ochotę podzielić się zdjęciami z mojej pierwszej rolki. Bardzo długo zajęło mi skończenie jej. Wydawało mi się, że te trzydzieści pięć klatek to strasznie mało i starałam się oszczędzać każdą. Jakbym zapomniała, że często najlepsze zdjęcia robi się przypadkiem.


To po lewej jest pierwszym zdjęciem jakie zrobiłam analogiem. Mało ambitnie, to po prostu widok z mojego okna ✳ A to drugie to kawałek polnej drogi za domem mojej babci ☁




Te trzy kompletnie nie wyglądają na zdjęcia analogowe. Bardzo podobne zdjęcia robiłam Nikonem d3200 i paradoksalnie jestem rozczarowana ich dobrą jakością!



Śnieżny pies czyli Nikodem Dyzma, najukochańszy myszek na świecie.
Pewnie pojawi się tutaj jeszcze 459684 razy. Jest z nim tylko jeden problem: bardzo trudno zrobić zjecie komuś, kto się ciągle rusza...


Na koniec zdjęcie, na którym wyglądam w miarę jak człowiek. W dodatku bardzo lubię jego klimat.

Ogólnie jestem zadowolona z efektów. Tylko kilka zdjęć wyszło rozmazanych, jak na pierwszy raz to nie było tragedii. Teraz przynajmniej wiem, jakich błędów nie robić.

Miłego dnia,
Mychunia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz